Søg efter produkter

close

Læs mere om:

– Handelsbetingelser & Vilkår
– Levering
– Betaling
– Returnering & Fortrydelsesret
– Reklamation
– Persondata

Handelsbetingelser & Vilkår

Nedenfor kan du finde generelle vilkår for handel med Organized. Betingelserne gælder for websitet www.simplyorganized.dk, de services, der tilbydes og de produkter, der kan købes via websitet. Ved at bruge websitet eller gennemføre et køb, accepterer du disse vilkår og indvilger i at være bundet af dem. Vi opfordrer til, at du læser dem grundigt igennem, inden du gennemfører et køb.

Virksomhedsoplysninger
Organized Aps.
CVR nr.:41941944

Adresse:
Vallensbækvej 24
2605 Brøndby

E-mail: [email protected]
Tlf: +45 53 53 86 05

1. Levering

1.1 Hos Organized afsendes ordren indenfor 0 til 3 hverdage med mindre andet er oplyst, f.eks. i tilfælde af varer som ikke er på lager. De fleste ordrer afsendes indenfor 1 hverdag.

1.2 Hos Organized tilbyder vi en række forskellige leveringsmuligheder afhængigt af din placering: Hjemmelevering, levering til pakkeshop, og forretningslevering. Vi bruger GLS som leveringspartner. Du vil blive bedt om at vælge en leveringsmetode under checkout.

1.3 Ved gennemført ordre, vil du modtage en bekræftelse pr. mail. Så det er vigtigt med korrekt e-mail adresse. Når din ordre er pakket, vil du modtage en mail med et track and trace nummer, så du altid kan følge din ordre.

1.4 Vi leverer indenfor Danmarks grænser. Vi gør alt, hvad vi kan for at få bestillinger, der er lavet inden kl. 12.00 på hverdage af sted samme dag. Ved udsalg, ferie og lignende kan leveringstiden dog være længere.

1.5 Alle ordrer skal kontrolleres ved modtagelsen. Såfremt der er sket fragtskade, skal der straks gøres indsigelse herfor.

Afhentning hos pakkeshop

1.6 Hvis du ikke afhenter din pakke ved pakkeshop inden henlæggelsesfristen udløber, og pakken herefter returneres til os, vil vi meget gerne fremsende din pakke til dig igen – dette dog mod betaling af fragtomkostningerne. Det samme gælder, hvis du er kommet til at oplyse en forkert adresse. Organized er ikke ansvarlig for at varerne kommer frem, hvis de er afsendt til en forkert oplyst adresse. Organized sender som pakkepost og derved kan vi spore din pakke ved et track and trace nummer. Organized kan endvidere ikke drages til ansvar for forsinkelser hos kureren.

Forsendelse som brev

1.7 Hos Organized tilbyder vi IKKE afsendelse med brev. Alle vores produkter bliver sendt som pakkepost med Track and Trace.

Afhentning hos Organized.

1.9 Har du valgt at afhente dine varer hos Organized på Vallensbækvej 24, 2605 Brøndby, så vil du modtage en email og en sms, når de er klar til afhentning. Det er ikke muligt at se eller købe varerne på adressen medmindre det er aftalt på forhånd. Der vil endvidere kun være afhentning af forudbestilte varer. Afhentning kan ske på nedestående adresse:

Organized Aps.
Vallensbækvej 24
2605 Brøndby

Mandag – fredag i tidsrummet kl. 8.30 – 15.30
Det er ikke muligt at afhente ordrer i weekender eller på helligdage.

2. Betaling

2.1 Hos www.www.simplyorganized.dk kan du betale med følgende kort :

Visa Dankort
Mastercard

2.2 Alle priser opgivet på sitet er inklusiv moms

2.3 Hos Organized bliver beløbet du har handlet for trukket af din konto efter afsendelse af din pakke.

3. Returnering

3.1 Hos Organized har du 14 dages fuld returret.

3.2 Ved returnering skal varen være i samme stand, som da du modtog den – dvs. i ubrugt stand, i original emballage og med mærker på. Varen pakkes forsvarligt ind, så den ikke bliver beskadiget under returtransporten. Ses der tegn på, at mærkaterne på varen har været forsøgt fjernet eller helt er fjernet, anses varen som værende taget i brug og kan derfor ikke byttes eller returneres. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varer, og dette sker på egen risiko. Du får ikke evt. fragtomkostninger refunderet.

3.3 Ved returnering skal du udfylde retursedlen og lægge en med din returpakke.

Log ind på returportalen og find din returseddel her.

3.4 Når vi modtager din returpakke, tilbagebetaler vi beløbet til kreditkortet, der er brugt til købet inden for 10 arbejdsdage. Bemærk at nogle lokale banker kan tage længere tid til behandling af tilbagebetalt betaling.

3.5 Dine returvarer SKAL sendes retur til adressen:

Organized Aps,
Vallensbækvej 24
2605 Brøndby

4. Fortrydelsesret

4.1 Som kunde kan du ikke fortryde et køb ved blot at undlade at modtage pakken, eller ved at undlade at afhente pakken i den valgte pakkeshop eller på posthuset. Kommer varen retur til Organized, vil vi kontakte dig med henblik på at få afklaret, om du ønsker den givne vare. Hvis du ønsker at modtage varen, skal du selv betale omkostningerne i forbindelse med at vi sender varen til dig igen.

4.2 Har du fortrudt et køb og ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden for de første 14 dage efter modtagelse af varen, give os besked om, at du fortryder dit køb. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen til os. Det er kunden, som har bevisbyrden for, at fortrydelsen er meddelt rettidigt inden for fristen på de 14 dage. Fortrydelsesretten er gældende fra den dag, ordren leveres. Hvis den 14. dag er en lørdag, søndag eller helligdag, udløber fristen den efterfølgende hverdag.

5. Reklamation

5.1 Hvis en pakke ser beskadiget ud, så nægt modtagelse og kontakt os på [email protected]. Hvis du alligevel har taget imod den, har du 2 dage fra du modtager pakken til at klage til os. Send billeder af både kasse, pakkelabel, emballage og indhold på email til [email protected].

5.2 Hvis der mod forventning opstår skader under forsendelsen af dine varer, eller hvis du opdager, at en vare er behæftet med fejl, når du modtager den, retter vi fejlen uden omkostninger for dig. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette er afhængig af at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

5.3 Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig. Hvis du har opdaget en mangel, send da et billede på mail inkl. en beskrivelse af problemet på [email protected]. Send ikke varer retur uden først at have kontaktet os. I mange tilfælde er det ikke nødvendigt at sende retur, blot vi modtager et billede af skaden.

5.4 Reklamationer skal foretages skriftligt pr. mail. Da vi ikke kan se gennem telefonen 🙂 er det svært at gøre noget ved en reklamation over telefonen, derfor spar tid og send os en mail på [email protected] med billeder af skaden. Skriv gerne i den mail, hvad du selv kunne tænke dig: Ny vare, afslag i pris eller andet.

5.5 Det er dig, der skal bevise, hvor og hvornår du har købt varen, og hvad du har betalt for den. Gem derfor din kvittering i mindst de to år, hvor reklamationsretten gælder. Se evt. – forbrug.dk – for yderligere information

6. Persondata

6.1 Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os, og vi vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet hos www.simplyorganized.dk. Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle relevante lovbestemmelser. Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet.

6.2 Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde dig vores services.

6.3 Vi kan indhente oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger.

www.www.simplyorganized.dk indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende: 

  • Besøger vores website
  • Gennefører et køb af vores produkter
  • Lægger et produkt i indkøbskurven
  • Tilmelder dig vores nyhedsbrev
  • Sender os spørgsmål, reklamationer eller feedback

Den dataansvarlige

6.4 Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.simplyorganized.dk er:
Organized Aps,
Vallensbækvej 24
2605 Brøndby.

Behandlingsgrundlag og formål

6.5 Dine almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere det produkt, som du har købt hos os. Din e-mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse eller for at sende dig en påmindelse hvis du har lagt et produkt i indkøbskurven uden at gennemføre købet.

6.6 Når du betaler for dit produkt indsamler vi dit navn, dine kortdata og IP-adresse. De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale.

6.7 Hvis du under registreringsprocessen eller på vores hjemmeside har givet os dit samtykke hertil, bruger vi din e-mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid til- og afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder også et link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket.

6.8 Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter af os på vores hjemmeside.

Andre modtagere af personoplysninger

6.9 Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredjelande

6.10 Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma GLS med henblik på levering af dine indkøb.

6.11 Vi har indgået databehandleraftaler med vores databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Dine rettigheder

6.12 Som den registrerede har du en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre opfyldelse af. Du har ret til at anmode os om følgende:

  1. At få adgang til og få rettet/ændret dine persondata
  2. At få slettet persondata

6.13 Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.

6.14 Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til vores e-mailadresse [email protected].