Levering & Returnering
Hvor lang er leveringstiden hos jer?
Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage, når produktet er på lager. Af og til kan du opleve at produkter er i restordre – det vil i så fald stå på produktsiden, hvor længe der går, før de er på lager igen og kan blive afsendt fra vores lager.
Jeg har bestilt hjemmelevering, men kan ikke være hjemme på leveringstidspunktet. Hvad gør jeg?
Hvis du har bestilt din pakke til hjemmelevering, men allerede nu ved, at du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, kan du udfylde en fuldmagt hos GLS, som giver dem lov til at sætte pakken på din adresse uden personlig modtagelse. Dette anbefales dog ikke, hvis du bor i en etageejendom med aflåst opgang, da GLS ikke kan komme ind i opgangen.
Læs mere om fuldmagter til hjemmelevering her: gls-group.com/DK/da/fuldmagt/
Kan jeg hente min pakke hos jer i stedet for at få den leveret?
Det kan du i hvert fald! Du skal blot vælge “Afhent hos Organized” under checkout, i stedet for levering. Når din ordre er klar til afhentning, får du en mail, og så skal du bare kigge forbi vores lager på Vallensbækvej 24, 2605 i vores åbningstid og hente din ordre. Vi har åbent mandag-fredag fra kl. 8:30-15:30.
Ønsker du at returnere en ordre eller kigge på flere produkter, bedes du booke et kundemøde på forhånd, så vi bedst muligt kan hjælpe dig. Kontakt os på [email protected] eller +45 53 53 86 05, så finder vi en tid.
Jeg nåede ikke at få hentet min pakke i pakkeshoppen - hvad sker der nu?
Hvis du ikke har nået at hente din pakke i pakkeshoppen, bliver den automatisk returneret til os. Medmindre vi hører fra dig, refunderer vi dig for de produkter, du har bestilt. Vil du stadig gerne have produkterne, skal du blot kontakte os, så finder vi en løsning.
Kan jeg bytte mine produkter til andre produkter, hvis de ikke passer alligevel?
Vi har desværre ikke en bytteproces, der gør det muligt at bytte produkter. Du kan dog returnere dine produkter, enten ved at gøre brug af vores returportal eller booke en tid og aflevere produkterne personligt hos os på Vallensbækvej 24, 2605. Hvis du gerne vil have nogle andre produkter i stedet, skal du bestille dem i en ny ordre. Ønsker du at returnere personligt, kan du med fordel lægge en ordre til afhentning (vælg afhentning under checkout) inden du møder op, så kan du nemlig få produkterne med hjem med det samme, såfremt produktet er på lager.
Mine varer er blevet beskadiget under fragten - hvad gør jeg?
Hvis dine produkter når frem, og er kommet til skade under fragten, skal du straks kontakte os på [email protected]. Du må meget gerne vedhæfte billeder af skaderne, så vi kan tage stilling til hvordan vi bedst får håndteret skaden.
Hvordan returnerer jeg de varer, jeg har købt hos jer, hvis jeg ikke skal bruge dem alligevel?
Du kan bruge vores returportal, som du finder på denne side, hvis du skal returnere varer købt hos os. Husk at udfylde retursedlen og vedlægge den, og at pakke dine varer forsvarligt. Vi accepterer kun returvarer, som er i originalstand.
Hvor lang er min fortrydelsesret?
Fra du modtager dine varer har du 14 dages fortrydelsesret, så hvis du får dine varer og finder ud af at du alligevel ikke skal bruge dem, kan du gøre brug af fortrydelsesretten indenfor denne periode. I forbindelse med julen 2024 har du forlænget returret indtil den 24. marts 2025.
Er du også tilgængelig i andre lande?
Ja! Vi er også tilgængelige for vores naboer i Sverige på simplyorganized.se
Produkter
Passer jeres køleskabsprodukter i alle køleskabe?
Alle køleskabe har forskellige mål, der findes desværre ikke et standardmål. Derfor bør du altid tjekke målene på produkterne og måle op i dit køleskab, inden du køber ind til den helt store køleskabsorganisering.
Er de mål, I angiver, indvendige eller udvendige?
Målene på produktsiderne er udvendige, medmindre andet er angivet. Søger du indvendige mål, kan du enten kigge i FAQ’en, hvor de ofte vil være angivet, eller sende os en besked på [email protected].
Kan jeg købe et gavekort til jeres webshop?
Ja, det kan du i hvert fald. Vi sælger både elektroniske gavekort, som du får på mail med det samme, og gaveæsker med et fysisk gavekort, som kan bruges på webshoppen. Læs mere om vores gavekort her.
Hvordan fjerner man klistermærkerne fra jeres produkter?
Langt de fleste af klistermærkerne på vores produkter kan blot pilles af, men på enkelte produkter kan klistermærkerne sidde ekstra godt fast. Vi anbefaler, at du ikke bruger hårde kemikalier som husholdningssprit, acetone eller pletfjerner på vores produkter, da de fleste af produkterne ikke kan tåle det.
Brug i stedet lunt vand og opvaskemiddel, hvis du oplever at noget af klisteret sidder ekstra godt fast. Det kan være nødvendigt at lade enkelte plastprodukter stå i blød for at komme helt af med limen.
Kan jeg få lavet specialdesignede labels hos jer?
Vi kan desværre ikke tilbyde specialdesignede labels – vores labels er designet af organiseringseksperter for at favne så bredt som muligt, så du forhåbentlig kan finde det, du skal bruge. Hvis det skulle knibe, så har vi dog blanke labels i både kvadratisk og rundt format, som du selv kan udfylde.
Om Simply Organized
Kan jeg få job i SimplyOrganized?
Det er ikke umuligt! Vi er en virksomhed, som er i vækst, så vi har af og til brug for flere hænder. Du kan se her på siden om vi leder efter nogen som dig lige pt.
Har jeg ikke set jeres produkter i TV?
Jo, det kan godt være – vores produkter bliver brugt af mange organiseringseksperter i hele landet, og derfor kan du spotte dem rigtig mange steder. Gå på opdagelse i vores shop for at finde de produkter, du leder efter.
Har I en fysisk butik, hvor man kan se og købe produkterne?
Nej, desværre har vi ikke en fysisk butik lige pt. Men du kan booke et kundemøde hos os på vores lager i Brøndby, hvor vi meget gerne vil vise vores produkter frem! Lageret ligger på Vallensbækvej 24, 2605 i Brøndby, og du skal bare sende en mail på [email protected] eller ringe på +45 53 53 86 05, så vi kan få aftalt en tid.
Andre spørgsmål
Hvordan kommer jeg i gang med at organisere?
Det er et godt spørgsmål – for det kan nogle gange virke som en uoverskuelig opgave! Derfor har vi lavet en række guides til organisering, som du finder på vores blog. Man skal passe på med at gabe over for meget ad gangen – derfor anbefaler vi at du tager organiseringen i etaper. Og derfor er vores guides afgrænset til specifikke områder, f.eks. kaffestationen, børneværelset eller garderoben.
Kan I komme hjem til mig eller ud til min virksomhed og organisere?
Lige nu tilbyder vi desværre ikke organiseringsservice hos private eller virksomheder. Men du er altid meget velkommen til at skrive eller ringe til os, hvis du har brug for inspiration eller hjælp til et organiseringsprojekt – vi guider dig også meget gerne i valget af produkter!
Kan man lave en bestilling hos jer med faktura eller EAN?
Ja, det kan du i hvert fald. Du vælger blot EAN som betalingsmetode under checkout.