Søg efter produkter

close

KONTAKT

Vil du gerne vide mere om produkterne, vores service, levering eller noget helt fjerde, så giv vores kundeservice et kald, eller send en mail til:

Mail: [email protected]
Tel: +45 53 53 86 05

Telefonen har åbent:
Mandag til fredag: 08:30-15.30
Weekend: lukket

 

Afhentning eller returnering af pakker

Drop in på mandag til fredag: 08:30-15.30
Weekend: lukket

 

Marketing og samarbejder

Vil du gerne have et samarbejde med os eller har du andre forespørgelser vedrørende marketing og presse, så kontakt:
Mail: [email protected]

Ofte stillede spørgsmål

Kan man lægge en EAN-, firma- eller fakturaordre hos jer?

Ja, det kan du i hvert fald. Du vælger blot EAN som betalingsmetode under checkout.


Jeg vil gerne lave et samarbejde med Organized - hvem skal jeg skrive til?

Det lyder jo allerede spændende! Hvis du gerne vil lave et samarbejde med os, så skriv en mail til [email protected], hvor du fortæller hvem du er, hvad du gerne vil lave, og hvordan din profil passer sammen med Organized.


Kan jeg få et job hos Organized?

Jubiii, vil du også gerne være en del af Team Organized? Vi kan ikke vente med at lære dig bedre at kende, så send endeligt en ansøgning, CV og eventuelle dokumenter til [email protected].


Hvordan returnerer jeg produkter?

Øv, er uheldet ud, og fik du ikke lige målt op, inden du bestilte opbevaringsløsningerne? Bare rolig – der er sikkert en anden fellow organizer, der vil blive super glad for dem!


Hvis du gerne vil sende produkter retur, så brug vores returportal, som du finder i vores handelsbetingelser nederst på siden.


Kan jeg hente min pakke hos jer i stedet for at få den leveret?

Det kan du i hvert fald! Du skal blot vælge “Afhent hos Organized” under checkout, i stedet for levering. Når din ordre er klar til afhentning, får du en mail, og så skal du bare kigge forbi vores lager på Vallensbækvej 24, 2605 i vores åbningstid og hente din ordre. Vi har åbent for afhentning og returnering mandag-fredag fra kl. 8:30-15:30.


Ønsker du at returnere en ordre eller kigge på flere produkter, bedes du booke et kundemøde på forhånd, så vi bedst muligt kan hjælpe dig. Kontakt os på [email protected] eller +45 53 53 86 05, så finder vi en tid.


Kan man bestille en organiseringsservice hos jer?

Det kan man desværre ikke. Vi svarer selvfølgelig gerne på spørgsmål om vores produkter, og du kan altid læse vores guides til organisering, hvis du søger inspiration til mere overblik og orden i dit hjem, eller følge med på vores Instagram, hvor vi deler tips og tricks.


Kan jeg bytte mine produkter?

Du kan dog returnere dine produkter, enten ved at gøre brug af vores returportal eller booke en tid og aflevere produkterne personligt hos os på Vallensbækvej 24, 2605. Hvis du gerne vil have nogle andre produkter i stedet, skal du bestille dem i en ny ordre. Ønsker du at returnere personligt, kan du med fordel lægge en ordre til afhentning (vælg afhentning under checkout) inden du møder op, så kan du nemlig få produkterne med hjem med det samme, såfremt produktet er på lager.


Jeg har bestilt hjemmelevering, men kan ikke være hjemme på leveringstidspunktet. Hvad gør jeg?

Hvis du har bestilt din pakke til hjemmelevering, men allerede nu ved, at du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, kan du udfylde en fuldmagt hos GLS, som giver dem lov til at sætte pakken på din adresse uden personlig modtagelse. Dette anbefales dog ikke, hvis du bor i en etageejendom med aflåst opgang, da GLS ikke kan komme ind i opgangen.


Læs mere om fuldmagter til hjemmelevering her: gls-group.com/DK/da/fuldmagt/